25 september 2017
m Uitgaan Wijchen m Restaurant Wijchen m Restaurant Pizzeria Sebil

Pizzeria Sebil

Pizzeria Sebil
Adres:
Tunnelweg 52
Postcode:
6601 CX, Wijchen (Gelderland)
Telefoon:
024 6423934
Fax:
Categorie:
Cijfer: 6.7 (358 stemmen)
Uw cijfer voor Pizzeria Sebil:
Foto's:
Beschrijving:

Geef je mening over Pizzeria Sebil:
Naam:
E-mail:
Reactie of mening: [kritiek mag, maar houd het netjes]
Neem de code over beveiligingscode :
Meningen / Opinions:
J. Noordman schreef op 22 februari 2017:
Afgehaald broodjes doner, vlees koud en geen verse sla. Niet zoals het hoort. Pinnen niet mogelijk omdat de bezorger het apparaat mee had.
QB schreef op 6 september 2015:
Super lang moeten wachten, bijna twee uren, op slappe pizza's, half koud, taai en gewoon niet lekker. Oh ja, Ik had een doner pizza, op de knoflooksaus zit ik nu nog te wachten. Hier bestellen we dus echt niks meer.
John schreef op 17 augustus 2015:
Wat gaat de kwaliteit van deze zaak bedroevend achteruit. Vroeger was alles top maar nu is het echt een stuk minder. Onlangs een donerschotel besteld en een pizza.... Doner was echt slappe hap en de bij de pizza kon je merken dat hij lang onderweg was geweest, niet erg warm en de hele doos met vet bedropen... Sorry maar ik ga de volgende keer een ander alternatief proberen....
kevin schreef op 21 juni 2015:
nou mijn bestelling geplaatst 2 uur aan het wachten ! NOG NIKS ! echt belachelijk lang wachten op je eten... slecht service zo !
Eva schreef op 7 januari 2015:
Net de recensies gelezen. Waardeloos zulke recensies! Altijd lekker eten bij sebil en vriendelijk personeel. Soms hebben ze een langere wachttijd maar het lekkere eten maakt het wachten meer dan waard. Sebil bedankt voor jullie service en we blijven zeker terug komen. Van ons krijgen jullie een dikke 10!!!!
Simone schreef op 10 november 2014:
Super lekker gegeten bij sebil. Vriendelijk personeel en goede kwaliteit! Alles word vers gemaakt beter dan die kant en klare dingen van de meeste shoarma tenten. Voor herhaling vatbaar. Sebil bedankt
edwin schreef op 5 oktober 2014:
Shoarma schotel besteld om 16:35 uur. Zou gebracht worden tussen 18:00 uur en 18:30 uur. Om 19:00 uur nog steeds geen bestelling gezien. Opgebeld krijg ik te horen dat het druk is. Daarmee kon ik het doen. Personeel zeer onvriendelijk. Uiteindelijk kreeg ik de schotel afgeleverd om 19:15 uur. Schotel bleek koud te zijn. Pitabroodje wat bijna zwart. Was niet te eten. 10 minuten later zat ik al op de wc. Alles kwam er al uit. Ik zeg dus nooit meer iets bestellen bij deze gasten. Wat een aanfluiting.
Guus schreef op 12 juli 2014:
Als ik een kapsalon met doner bestel, wil ik geen doner schotel!! En zelfs bij de schotel zat geen saus en sla. Zal de laatste keer zijn dat ik iets bestel hier
niet zo tevreden schreef op 24 november 2013:
de laatste keer dat ik via internet bestel bij sebil. 2 schotels besteld. zouden snel contact opnemen. dat is nooit gebeurt. we hebben zelf maar gebeld. de bestelling zou binnen half uur, kwartier (zo werd het echt gezegd) bezorgt worden (bijna 2 uur later) waarom kan ik niet kiezen wat voor een saus ik bij mijn schotel heb? en moet ik standaard schijfjes bij mijn schotel? nee geen goede service.. ik houd niet zo van de knoflooksaus van sebil en aard.schijfjes hebben totaal niet mijn voorkeur!!
harry en sonya schreef op 1 november 2013:
ongetwijfeld de alle beste wie wat ook zegt de aller belangrijkste ga er zelf heen en zie hoe goed en lekker het daar is tegenwoordig hebben ze een 3 gangen menu voor 11,95 wat erg goed is laat je dus niet verleiden met die idiote pizza en schotel dagen erg simpel en zielig eigenlijk maar begrijpelijk als je niks anders te bieden hebt nou vele groeten en hoop dat je met mijn info wat weet wat goed is gr harry en sonya
blanca schreef op 2 november 2012:
Ga eens eten bij Sebil!!! Nu een leuke actie in november en december een 3-gangen menu voor 11,95. Wij eten altijd in de zaak zelf en laten dus nooit bezorgen. Gisteren meteen geprofiteerd van deze meevaller: vooraf een krabcocktail gevolgd door een schotel döner speciaal. Als toetje een bord vol gebakjes, fruit en ijs. Mjammie!!!
Maikel schreef op 12 oktober 2012:
Al meerdere keren bij sebil besteld, . met als toppunt: 4,5 uur wachten op je bestelling waarna je nog verplicht word te betalen ook!! dus niet.. gemiddelde wachtijd ligt tussen de 2,5 en 4 uur in.. bovendien erg onvriendelijk personeel wat zich in allerlij bochten wringt om zich eronderuit te lullen. Kan dit verhaal nog wel veel langer maken met helaas alleen maar negatieve ervaringen! kortom: slechte service, slecht voedsel, mega wachttijden, duur, slechte site ( valt nog geen drinken te bestellen).
loner schreef op 3 augustus 2012:
vanavond voor het eerst in lange periode een bestelling gedaan bij Sebil.Net als heel wat anderen voor mijn hadden wij slechte tot zeer slechte en onbeschofte ervaringen met Sebil. Daarintegen kwam ik in het verleden met regelmaat in de nachtelijke uren en was het altijd goed. omdat Centro dicht is ivm vakantie was ik 'genoodzaakt'om een bestelling elders te doen. De enige die levert in Wijchen is Sebil.Door de slechte ervaringen in het verleden toch maar nog eens proberen..waren ook zeer sceptisch over de gedane bestelling. Wij zijn volslagen verrast! Nieuwe service? klantvriendelijkeid? warm eten? personeel in dienst die de bestellingen aannemen telefonisch en 'goed' Nederlands spreken en begrijpen? de bestelling is gedaan op 20:03..binnen het uur zou het geleverd worden. helaas niet volgens afspraak en om 21:03 maar gebeld waar het bleef (alweer bang voor een deja vu). maar er werd vriendelijk gereageerd dat de bestelling net de deur uit was. Soit..dus maar nog even paar minuutjes wachten. Een jongeman kwam met zijne brommer aan en het eten snel gecheckt of het wel warm was. Ja..prima in orde. Snel betaling gedaan en naar boven eten. Helaas waren de frieten die we besteld hadden vergeten! Dus gelijk Sebil gebeld en dit gemeld. Geen probleem wordt direct gebracht! Met stomheid geslagen..voorheen kreeg je een scheld serenade en was het allemaal de klant zijn schuld! prima opgelost en ook binnen een paar minuten werden de vers knapperige en warme frieten gebracht. Was dit dezelfde Sebil als voorheen?? voor een allereerste bestelpoging een goede voldoende, maar is dit éénmalig of is Sebil werkelijk veranderd?? Voor vanavond chapeau en hartelijk bedankt voor de goede service!! Ga zo door Sebil.
Erik & Puck schreef op 17 november 2011:
Vanavond bij Sebil geweest en een shoarmashotel fantasia en een dürum besteld. Ontzettend netjes geholpen, snel klaar, goed warm en heerlijk vers. Dus een dikke 9+ voor vanavond. Bedankt Sebil. Erik & Puck
Robin schreef op 5 september 2011:
Bestelling geplaatst bij Sebil om 20.20.
Een uur later nog niets dus even gebeld. De bestelling was niet binnen gekomen, goed dat kan gebeuren.
Maar vervolgens krijgen wij te horen; we zijn er mee bezig en binnnen 10 a 15 minuten zijn ze bij jullie.
Ik heb uitleg gevraagd; 2 pizza's in 10 minuten? Zo snel krijg ik een diepvies pizza nog niet eens klaar dat kan toch niet. We hebben gezegd dat we de bestelling niet meer wilden. Is al vaker voor gekomen dat de pizza koud was maar we wilden ze nog het voordeel van de twijfel geven.

Wanneer je dit vraagt krijg je een grote bek en word je uitgescholden aan de telefoon voor idioot en dat je niet meer hoeft te bellen.

Ga zo door Sebil! Gaat je op den duur klanten kosten als je zo door gaat.

Van ons hoef je in ieder geval geen pizza's meer te bakken ;)
jan heijn schreef op 18 februari 2011:
voor de beste shoarma pizza moet je gewoon naar sebil 23 jaar drijven ze het zaak en gewoon uitermate goed nou vind ik toch wel belangrijk en vind wel een prestatie zo lang een zaak te drijven met al die nieuwe pizza tentjes die ook nog denken te tippen aan de kwaliteit van sebil jammer probeer het maar eerst 10 jaar vol te houden met de zelfde continuiteit. dat moest ik eventjes kwijt groetjes ja heijn
sebil lover schreef op 7 februari 2011:
juppieeee sebil zin in sebil zo nog even halen kom er zo aan. kusjes
Ludwig Croonen schreef op 30 augustus 2010:
Sebil is een uitstekende zaak met Hoge en goede kwaliteit die alles keurig netjes en op tijd bezorgen, kortom aan iedereen aan te bevelen. Bovendien is het altijd heerlijk warm en goed geissoleerd ingepakt voor klanten die eten voor bezorging bestellen! Ga zo vooral door met deze Hoge kwaliteit en goede service! Ludwig Croonen, Wijchen
chill schreef op 30 juli 2010:
Prima live beeld
JohnSmith schreef op 15 maart 2010:
gisteren om 18:11 gebeld om een bestelling door te geven. anderhalf uur werd er gezegt 'wachttijd en bereidingstijd'.?? Beetje heel erg lang. ..maar goe.dacht, heb grote trek en geen zin om te koken.

anderhalf uur later nog eens gebeld want nog steeds geen voedsel! ja over 10 minuten zouden ze er zijn 'hoorde ik in de telefoon'...ze waren natuurlijk de bestelling vergeten te bereiden, kan niet anders. nou , half uur later nog steeds geen voedsel. weer gebeld, en medegedeeld dat we het zat zijn en het eten niet meer wilden hebben. Zegt da jonge meisje ook nog aan de telefoon 'ja binnen een anderhalf uur en dat het nog geen anderhalf uur geleden was' ...volgens mijn kunnen die mensen geen klok kijken en zijn ze zo zwak dat ze hun eigen fouten maar afschuiven op de klanten. Helaas hoorde ik niet goed wat de 'eigenaar en/of chef' tegen da meisje zei maar het was niet bepaald klantvriendelijk. Maar goed, zegt allemaal al genoeg hoe zij tegenover de klanten staan.

Nou, wij bestellen nooit meer bij Sebil.



Zeer traag, klantonvriendelijk, eten is wel lekker maar ga geen 2 uur op zitten wachten. eigenlijk is het van de zotte dat mensen er anderhalf uur op moeten zitten wachten!!

anoniem schreef op 5 januari 2010:
ik heb 24-12-2009 eten besteld.mijn besteling zou binnen een uurtje bezorgt worden . na twee uur wast het er nog niet . dus heb ik nog maar een keer gebeld . kreeg een meneer aan de lijn. enige wat hij niet heeft gedaan is dat hij bij me is geweest om me in elkaar te slaan. schreeuwen door de telefoon. sebil voor mijn nooit meer. ga zo door.
kemalettin schreef op 3 januari 2010:
lekker is lekker sebil MmMmMmMmMmMmMmMmM
dirk jan jansen schreef op 26 oktober 2009:
wij hebben vorige week zondag hier gegeten ( 19-10-2009 ) vroegen gingen we ook regelmatig hier eten.toen was goet. nu verschikkelijk. we hebben twee pizz's en twee schotels gehadt het leek net of de pizza's opgewarmd was en shoarma was te droog . geen bedining meisjes die meer met hun mobiel en colega's bezich zijn dan met hun klanten.je moet echt drie vier keer vragen of je nog wat kunt drinken want eten wordt gewoon voorgeschoteld en dat is het. je kunt gewoon zien dat het een ongeregeldt zooitje is. dus nooit meeeeeeer.
marco schreef op 29 december 2008:
wij hebben de afgelopen zaterdag bij sebil gegeten het eten was als alijd heerlijk , het belanrijkse is dat het altijd heel netjes en verzorgd is schone keuken vriendelijke personeel. een goede aanrader.
klant schreef op 28 december 2008:
De shoarma is erg lekker en schoon is het zeker alleen de presentatie is erg slecht. Vroeger voor dat wijchen zuid een shoarma tent had kreeg je bij een shoarma schotel de shoarma en salade apart in mooie bakjes. Om de kosten te drukken word nu alles op een aluminium schaal gekwakt hierdoor word het snel koud.Ook de salade word bij het vlees geserveerd waardoor je niet echt veel sla hebt en de sla warm word. Tevens vind ik wat je krijgt erg weinig je betaalt toch voor een schotel. Jammer dat er op de verkeerde manier bezuinigd word, dit kost klanten......
yosef schreef op 4 april 2008:
het ıs een waarheıd dat je wel vaak op je gerecht moet wachten maar dat ıs er zeker wel de moeıte waard
ga zo door sebıl je bent een onmısbaar smaak va wıjchen
Wendy schreef op 10 februari 2008:
Wij rijden graag een half uurtje om, om hier te gaan eten. Bij ons in de verre omstreken geen shoarma zo goed als bij sebil.
Niet alleen lekker, maar ook nog eens een zeer schone zaak.
Bert schreef op 2 februari 2008:
wat een kutzaak
een paar keer besteld en de shoarma zat haast geen smaak aan
nu net nog maar een keertje geprobeert met een pizza
kom je daar even over 23.00 uur en dan vertellen ze je dat ze maar tot 23.00 uur pizza's bakken terwijl ze tot 03.00 uur open zijn
nogmaals
een KUTzaak
mesker schreef op 7 september 2007:
stelletje amateurs!
heb er drie keer pizza besteld bij alle drie de keren van te voren gevraagd om de pizza te snijden, nooit een gesneden pizza gezien. vervolgens opgebeld om te verhaal te halen krijg ik een lullig antwoord "ik kan er niks aan veranderen" over klantvriendelijkheid gesproken.

bedankt sebil.
pamela schreef op 20 april 2007:
ZWAAR OPGELICHT MET 2 GROTE BROODJES SHOARMA.
BESTEL JE 2 GROTE BROODJES KRIJG JE 2 KLEINE BROODJES.
ZIJN BETERE ZAKEN TE VINDEN.
GAAN ER NOOIT MEER HEEN.
Wachten schreef op 1 april 2007:
Bij bestelling wordt gezegd maximaal een uurtje waarschijnlijk eerder, maar uiteindelijk duurt het twee uur. Beetje lang te natuurlijk
Peters schreef op 16 december 2005:
Ik vind het heerlijk
Janssen schreef op 3 oktober 2005:
Wij zijn gisteren met ze vieren naar Sebil geweest het was heerlijk
Ga zo door Sebil
?sik schreef op 3 oktober 2005:
Het ziet er netjes uit bij Sebil de smaakpolitie mag daar wel eens langs komen vind ik